Regulamin sklepu pufyonyx.pl

I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.pufyonyx.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

Zwrotu zakupionych towarów dokonuje się po uprzednim skontaktowaniu się z naszą firmą za pomocą adresu e-mail: biuro@pufyonyx.pl  Należność za zwracany towar, dostarczony w pierwszej kolejności do naszej firmy w stanie nieuszkodzonym, zostanie przekazana kupującemu na podane przez niego konto bankowe. Zwrot należności zostanie zlecony do dyspozycji na rachunku bankowym w ciągu 48h roboczych.

2. Sklep www.pufyonyx.pl jest prowadzony przez firmę:

MAXTON Chmielecki Waldemar

tel. kom. (+48) 601988883

e-mail: biuro@pufyonyx.pl 

ul. Kolejowa 28, 09-500 Gostynin

NIP: 9710411208, REGON: 611401039

3. Adres do korespondencji:

Firma MAXTON Chmielecki Waldemar

ul. Kolejowa 28, 09-500 Gostynin

woj. mazowieckie

4. Zakup w sklepie internetowym www.pufyonyx.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.



II. Procedura składania i realizacji zamówień

5. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamówienie". 

By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.

6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.

7. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego. 

8. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma MAXTON Waldemar Chmielecki zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

9. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.

10. Firma MAXTON Waldemar Chmielecki zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości lub niepoprawnie złożonych.

11. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.pufyonyx.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

12. Firma MAXTON Waldemar Chmielecki wystawia fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.

13. Firma prowadzi sprzedaż wysyłkową, po wcześniejszym uzgodnieniu istnieje możliwość indywidualnego odbioru zakupionego towaru.

14. Czas realizacji zamówienia to 24h od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy.

15. Czas dostawy to 48h z wyłączeniem dni wolnych od pracy. Dostawa realizowana jest przez Pocztę Polską.

16. Odstąpienie od umowy: Klient ma prawo do odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania dostawy.

17. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od jej złożenia.

18. Wszystkie produkty wysyłane są z naszego magazynu pod adresem: ul. Kolejowa 28, 09-500 Gostynin

19. Wszystkie zwroty przyjmowane są w naszym magazynie pod adresem: ul. Kolejowa 28, 09-500 Gostynin



III. Reklamacje

Reklamacje na towar

1. Reklamację może złożyć każdy klient, którego zlecenie wykonano niezgodnie z zamówieniem lub otrzymał wadliwy towar.

2. Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@pufyonyx.pl

3. Każda reklamacja powinna zawierać dokładny opis niezgodności.

4. Każda reklamacja zgłoszona przez klienta i spełniająca powyższe warunki będzie rozpatrywana indywidualnie.

5. Osoby fizyczne, które zamówiły towar w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, jednostki publiczne, organizacje, instytucje i osoby prawne zobowiązane są do sprawdzenia zgodności towaru z zamówieniem od względem jego jakości i ilości w terminie do 14 dni od daty odbioru towaru. Za dzień odbioru towaru traktuje się dzień jego dostawy przez kuriera/innego wybranego przez strony operatora pocztowego do siedziby zamawiającego towar wskazane w treści zamówienia. Reklamacja zgłoszona po upływie 14 dniowego terminu liczonego od daty odbioru towaru, nie będzie uwzględniania.

6. Aby reklamacja została uwzględniona należy zatrzymać w celu weryfikacji całą partię reklamowanego towaru.

7. Firma MAXTON Waldemar Chmielecki ponosi odpowiedzialność z tytułu udzielonej gwarancji jakości. Firma MAXTON Waldemar Chmielecki nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi.

IV. Terminy zgłaszania reklamacji przez osoby fizyczne nabywające towar w celach niezwiązanych bezpośrednio z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą lub zawodową (konsumenci w rozumieniu przepisu art. 22 1 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny).

1. Konsumenci zobowiązani są do sprawdzenia zgodności towaru z zamówieniem pod względem jego jakości i ilości w terminie do 14 dni od daty odbioru towaru. Za dzień odbioru towaru traktuje się dzień jego dostawy przez kuriera/innego wybranego przez strony operatora pocztowego do siedziby zamawiającego towar wskazanej w treści zamówienia. Reklamacja zgłoszona po upływie 14 dniowego terminu liczonego od daty odbioru towaru, nie będzie uwzględniania.

2. Zgłoszenia reklamacji przyjmowane są w dni robocze do godz. 16:00.

3. Reklamacje będą rozpoznawane w terminie 14 dni roboczych liczonych od dnia następnego po dniu ich wpływu. Jeżeli dniem następnym po dniu wpływu reklamacji będzie dzień wolny od pracy (sobota, niedziela, święto), reklamacje będą rozpoznawana w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu zgłoszenia reklamacji.

Reklamacje na uszkodzoną przesyłkę:

1. Warunkiem złożenia takiej reklamacji jest widoczne uszkodzenie lub częściowa utrata towaru.

2. Zastrzeżenie należy odnotować na dokumencie przewozowym natychmiast po otrzymaniu towaru oraz sporządzić protokół szkodowy w obecności przewoźnika. Zgłoszenia reklamacyjne należy zgłaszać pisemnie w ciągu 5 dni od dnia przyjęcia przesyłki. W przypadku uszkodzenia przesyłki, Odbiorca zobowiązany jest do jej pozostawienia do dyspozycji firmy MAXTON Waldemar Chmielecki do czasu zakończenia postępowania reklamacyjnego.

3. Reklamacja wniesiona po upływie 5 dni od daty przyjęcia przesyłki bez zastrzeżeń, powoduje wygaśnięcie roszczeń.

Reklamacja terminu dostawy:

1. Odbiorca przesyłki, który otrzymał przesyłkę po ustalonym terminie musi zaznaczyć ten fakt na liście przewozowym w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej. Wymagane jest podanie daty i godziny doręczenia oraz przyczyny opóźnienia doręczenia przesyłki (podana przez przedstawiciela firmy kurierskiej). W przypadku udokumentowanej odmowy przyjęcia przesyłki przez Odbiorcę przesyłka jest zwracana do siedziby firmy MAXTON Waldemar Chmielecki na koszt Odbiorcy.

2. Reklamacje z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy o świadczenie Usług i Usług dodatkowych może składać do firm kurierskich wyłącznie firma MAXTON Waldemar Chmielecki Reklamacje należy składać na piśmie w terminie 14 dni.

Procedura zwrotów i reklamacji

Dotyczy Konsumentów:
Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać towary wolne od wad. Jeśli jednak towar okaże się niezgodny z umową, Konsument ma prawo do skorzystania z uprawnień wynikających z rozdziału 5a ustawy o prawach konsumenta. Na tej podstawie możliwe jest żądanie naprawy lub wymiany towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Odpowiadamy za brak zgodności towaru z umową, który ujawni się w ciągu 2 lat od momentu dostarczenia towaru, o ile nie określono dłuższego terminu przydatności do użycia – w takim przypadku obowiązuje ten dłuższy termin.

Powyższe zasady mają również zastosowanie do osób fizycznych zawierających umowę związaną bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą, jeśli z treści umowy wynika, że nie ma ona charakteru zawodowego zgodnego z profilem działalności, co weryfikowane jest na podstawie Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Reklamacje można zgłaszać:

poprzez e-mail na adres: biuro@pufyonyx.pl

pisemnie na adres:
Firma MAXTON Chmielecki Waldemar
ul. Kolejowa 28, 09-500 Gostynin
NIP: 9710411208, REGON: 611401039

telefonicznie pod numerem: (+48) 601988883

Informacje dotyczące ewentualnych gwarancji oraz ich warunków są zawsze załączane do produktu i dostępne na stronie internetowej sklepu.

Dotyczy Przedsiębiorców:
Z wyjątkiem osób fizycznych zawierających umowy związane z ich działalnością gospodarczą, które nie mają charakteru zawodowego („quasi-konsumenci”), przedsiębiorcy mają obowiązek sprawdzić towar w odpowiednim czasie i sposób. W przypadku stwierdzenia wady należy niezwłocznie poinformować nas o tym. Brak zawiadomienia skutkuje uznaniem towaru za przyjęty bez zastrzeżeń.

Reklamacje od przedsiębiorców można zgłaszać elektronicznie lub pisemnie na adres wskazany powyżej. Nasza odpowiedzialność wobec przedsiębiorców (z wyłączeniem „quasi-konsumentów”) ogranicza się do przewidywalnych szkód typowych dla danej umowy oraz nie obejmuje utraconych korzyści. Łączna odpowiedzialność nie przekracza wartości zapłaconej ceny i kosztów dostawy wynikających z zawartej umowy sprzedaży.

Obsługa klienta:
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00.

Wzór odstąpienia od umowy


Imię i nazwisko konsumenta
Adres konsumenta

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa

Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (art. 27) odstępuję od umowy zawartej w dniu …………………….na odległość*/poza lokalem przedsiębiorstwa* bez podania przyczyny.  
Towar zwrócę stosownie do postanowień umowy.
Proszę o zwrot ceny towaru na konto*……… / w sposób, w jaki dokonano płatności za towar.*

………………………
Podpis konsumenta


* Niepotrzebne skreślić

Załącznik: dowód zakupu*/umowa* (zalecane)